Jsme přesvědčeni o tom, že aktivní prožívání hudby tvoří nedílnou součást dětského vývoje. Už batolata a děti předškolního věku mají radost ze společného prožívání hudby. Díky věkově přiměřeným hudebním aktivitám získávají naši nejmenší své první hudební zkušenosti. Kromě toho se díky hudebním aktivitám zcela přirozeně rozvíjí i jejich řečové předpoklady, rozumové schopnosti a kolektivní prožívání hudby tvoří sociální vztahy.
Předškolní programy HŠ Yamaha do 4 let se zaměřují na rozvoj hrubé a jemné motoriky, na eliminaci dysporuch , a to vše pomocí cviků, jež koordinují práci levé a pravé hemisféry pod vedením proškolené lektorky.
Doprovod rodiče je pro dosažení správného výsledku nezbytně nutný. (do 4 let) Jde tedy o cvičení rodičů s dětmi. Tato cvičení usnadňujeme dětem doprovodem hudby a zpěvu, což je pro ně v tomto věku nejpřirozenější a nenásilné.
Výuka hlavních programů probíhá v přehledných nástrojích. Účastníci se společně učí různě hudebních stylů.
Kromě zvládnutí samotné techniky hry na nástroj a rozvoj hudebního sluchu je kladen důraz na instrumentální souhru a improvizaci.
Při vyučování se používají kromě učebnic i CD s doprovody ke skladbám, které podporují hravou formu učení a slouží jako motivace pro domácí opakování.
(od 10 let)
(od 14 let)
Jsme přesvědčeni o tom, že aktivní prožívání hudby tvoří nedílnou součást dětského vývoje. Už batolata a děti předškolního věku mají radost ze společného prožívání hudby. Díky věkově přiměřeným hudebním aktivitám získávají naši nejmenší své první hudební zkušenosti. Kromě toho se díky hudebním aktivitám zcela přirozeně rozvíjí i jejich řečové předpoklady, rozumové schopnosti a kolektivní prožívání hudby tvoří sociální vztahy.
Předškolní programy HŠ Yamaha do 4 let se zaměřují na rozvoj hrubé a jemné motoriky, na eliminaci dysporuch , a to vše pomocí cviků, jež koordinují práci levé a pravé hemisféry pod vedením proškolené lektorky.
Doprovod rodiče je pro dosažení správného výsledku nezbytně nutný. (do 4 let) Jde tedy o cvičení rodičů s dětmi. Tato cvičení usnadňujeme dětem doprovodem hudby a zpěvu, což je pro ně v tomto věku nejpřirozenější a nenásilné.
Výuka hlavních programů probíhá v přehledných nástrojích. Účastníci se společně učí různě hudebních stylů.
Kromě zvládnutí samotné techniky hry na nástroj a rozvoj hudebního sluchu je kladen důraz na instrumentální souhru a improvizaci.
Při vyučování se používají kromě učebnic i CD s doprovody ke skladbám, které podporují hravou formu učení a slouží jako motivace pro domácí opakování.
(od 10 let)
(od 14 let)
Jsme přesvědčeni o tom, že aktivní prožívání hudby tvoří nedílnou součást dětského vývoje. Už batolata a děti předškolního věku mají radost ze společného prožívání hudby. Díky věkově přiměřeným hudebním aktivitám získávají naši nejmenší své první hudební zkušenosti. Kromě toho se díky hudebním aktivitám zcela přirozeně rozvíjí i jejich řečové předpoklady, rozumové schopnosti a kolektivní prožívání hudby tvoří sociální vztahy.
Předškolní programy HŠ Yamaha do 4 let se zaměřují na rozvoj hrubé a jemné motoriky, na eliminaci dysporuch , a to vše pomocí cviků, jež koordinují práci levé a pravé hemisféry pod vedením proškolené lektorky.
Doprovod rodiče je pro dosažení správného výsledku nezbytně nutný. (do 4 let) Jde tedy o cvičení rodičů s dětmi. Tato cvičení usnadňujeme dětem doprovodem hudby a zpěvu, což je pro ně v tomto věku nejpřirozenější a nenásilné.
Jsme přesvědčeni o tom, že aktivní prožívání hudby tvoří nedílnou součást dětského vývoje. Už batolata a děti předškolního věku mají radost ze společného prožívání hudby. Díky věkově přiměřeným hudebním aktivitám získávají naši nejmenší své první hudební zkušenosti. Kromě toho se díky hudebním aktivitám zcela přirozeně rozvíjí i jejich řečové předpoklady, rozumové schopnosti a kolektivní prožívání hudby tvoří sociální vztahy.
Předškolní programy HŠ Yamaha do 4 let se zaměřují na rozvoj hrubé a jemné motoriky, na eliminaci dysporuch , a to vše pomocí cviků, jež koordinují práci levé a pravé hemisféry pod vedením proškolené lektorky.
Doprovod rodiče je pro dosažení správného výsledku nezbytně nutný. (do 4 let) Jde tedy o cvičení rodičů s dětmi. Tato cvičení usnadňujeme dětem doprovodem hudby a zpěvu, což je pro ně v tomto věku nejpřirozenější a nenásilné.
Výuka hlavních programů probíhá v přehledných nástrojích. Účastníci se společně učí různě hudebních stylů.
Kromě zvládnutí samotné techniky hry na nástroj a rozvoj hudebního sluchu je kladen důraz na instrumentální souhru a improvizaci.
Při vyučování se používají kromě učebnic i CD s doprovody ke skladbám, které podporují hravou formu učení a slouží jako motivace pro domácí opakování.
(od 10 let)
(od 14 let)